fredag 15. januar 2010

Kan noen hjelpe?


I forrige innlegg nevnte jeg at det ble ganske tomt i stua da jula forsvant. Jeg er nok ikke eneste bloggdame med denne planten i hus, så er det noen som kan hjelpe meg hva den heter? Har lett etter den en stund, og plutselig dukket den opp på Floriss.

Bollen er i håndblåst glass og dukket opp på Home & Cottage, som har 20% på alle varer for de som ikke har fått det med seg :-) Synes den er helt nydelig!







Tulipaner er en av favorittene på denne tiden. Jeg er veldig glad i tulipanvasen min fra Ivar Aalto og Ittala, så den fylles jevnlig opp om dagen. Dessutenleser jeg på den vakre bloggen http://skogland-skogland.blogspot.com/ at det er Tulipanens dag idag..passer jo utmerket! God helg alle sammen!




4 kommentarer:

  1. Hei, den heter Ceropegia og er egentlig en sukulent (en slags kaktus slekt)

    Elsker den, og har en svær en hengende i kjøkkenvinduet.

    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Det er en Ceropgia Woodii :) Marmorlanterne på norsk:)

    God helg!

    SvarSlett
  3. En hærlig og nydelig plante! Har et par av sorten selv (min favoritt). :)

    PS Det er heeelt greit å la den bli tørr før du gir den noen dråper nytt vann ;)

    God helg!

    SvarSlett
  4. Tusen takk damer! Hva man lærer :-)

    SvarSlett